-
Those anyone know if these eggs are safe to eat raw. They are from the Netherlands from a store called “jumbo”.@steendehenk It is still safe to eat supermarket eggs raw, but it's better to get it at a farm.
-
Those anyone know if these eggs are safe to eat raw. They are from the Netherlands from a store called “jumbo”.@steendehenk call the farm and ask if they feed it soy and corn. (They probably do)
-
@steendehenk call the farm and ask if they feed it soy and corn. (They probably do)
@Elliott87 that’s a good idea thank you man
-
@steendehenk call the farm and ask if they feed it soy and corn. (They probably do)
-
@Elliott87 Where are you going to find a farm that doesnt feed their chickens corn & soy? bro no farm ever is feeding their chickens insects.
-
Those anyone know if these eggs are safe to eat raw. They are from the Netherlands from a store called “jumbo”.@steendehenk ja ik eet deze altijd en word nooit ziek dit is gewoon prima
-
@steendehenk ja ik eet deze altijd en word nooit ziek dit is gewoon prima
@carlosrawmeateat ik heb me eigen kippen maar sws weide eieren zijn het beste als je moet kopen.
-
@carlosrawmeateat ik heb me eigen kippen maar sws weide eieren zijn het beste als je moet kopen.
@Liverlover nice koop je ook wilt vlees?
-
@Liverlover nice koop je ook wilt vlees?
@carlosrawmeateat nee man ik wil het wel proberen. Jij wel?
-
@carlosrawmeateat nee man ik wil het wel proberen. Jij wel?
@Liverlover nee ben wel van plan om te doen in Zwolle kan je dat halen bij jager en boer als ik gratis ov krijg ben ik van plan om daar dagelijks lever en beenmerg te halen
-
@Liverlover nee ben wel van plan om te doen in Zwolle kan je dat halen bij jager en boer als ik gratis ov krijg ben ik van plan om daar dagelijks lever en beenmerg te halen
@carlosrawmeateat niccee mann is het dan van de jager of van de boer? Bro als je lever van een wild dier hebt geproefd maak dan een post hoe het was ik ben echt benieuwd.